Fyll i formuläret nedan så hör vi av oss för att boka in en tid för demo.
Här ser du några av de vanligaste frågorna vi får.
Vi bokar in ett uppstartsmöte där vi går igenom er processhantering i er bilaffär. Därefter sätter vi upp Carcare efter er process. När ni sedan går live så börjar vi med de bilar som köps in på live-dagen. Vi är ofta med ute och är med er på live-dagen och informerar. Detta gör att uppstarten upplevs som smidig och positiv. Varken säljare eller servicemarknad behöver involveras innan live-dagen utan får enkelt information den dagen ni går live.
Eftersom Carcare är automatiserat processverktyg så behöver inte organisationen lära sig ett nytt system. Bilbranschen har nog med system och att implementera system innebär alltid en tröskel. Mycket fokus har därför lagts på automatisering och att Carcare ska känna av händelser och åtgärder.
På live-dagen informerar vi vad Carcare är och att om någon bil behöver åtgärd så kommer rätt person eller avdelning att informeras via e-post om den bilen. Både sälj och servicemarknad upplever därför live-dagen som förvånansvärt smidig.
För vårt uppstartsmöte behöver vi prata med en servicemarknadschef och en begagnatansvarig/försäljningschef. Berörda personer eller avdelningar sedan när Carcare är live kommer att meddelas via e-post och behöver inte lära sig Carcare.
Direkt från start kommer Carcare kunna effektivisera flera delar i er process såsom ståtid innan servicemarknad och förplanering. Andra utmaningar i er process såsom ledtid på skadeverkstad löser Carcare inte direkt men synliggör genom statistik för att se vilka delar i er process som fungerar bra och var ni bör lägga mer fokus.
Så svarar vi gärna på dem.
Se våra moduler eller boka en demo så går vi igenom allting i detalj. Om du har några frågor så svarar vi gärna på dem.